Reklamační podmínky

 

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z. č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“).

Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době. Prodávající je společnost Trade Flow s.r.o., se sídlem náměstí Hraničářů 543, 541 01 Trutnov, IČO: 10827234, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 47620 vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, provozující internetový obchod www.e-flow.cz.

Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující.

Prodávající přijme reklamaci ve své provozovně - prodejním skladu v Trutnově.

Vždy před případným odesláním jakékoliv zásilky na naši adresu provozovny (prodejní sklad, adresa je uvedena na stránce KONTAKTY) je třeba se předem domluvit na dalším postupu. Vždy před odesláním zásilky na adresu prodejního skladu je třeba nás o tom informovat nejlépe E-mailem. V opačném případě zásilka nebude přijata a bude vrácena přepravci.

Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce, zkontroloval stav zásilky (poškození). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.

Prodávající je oprávněn odmítnout přijetí Zboží do reklamace, pokud je Zboží znečištěno nebo jsou znečištěny jeho součásti.

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše